1. Hogyan bérelhetek asztalt?

A külső elárusító asztalok ügyintézése a piacfelügyeleten történik. Az asztal bérlésének két módja van.

1.      Fix, havi díjas bérlés. Ez esetben a bérlővel határozott idejű (egy hónapos) bérleti szerződést kötünk, mely minden hónap végével újabb egy hónappal meghosszabbítható. A havi bérlet feltételei: Cég , egyéni vállalkozói vagy őstermelői jogviszony megléte. A havi bérleti díj befizetése. Az aktuális árlistát megtalálják a hirdetményeken.

2.      Napi díjas bérlet. Ez esetben az ügyfél a piacfelügyelővel egyeztetve megkeresi a rendelkezésre álló üres elárusító helyek közül a neki legmegfelelőbbet. Rendezi a napidíjat és azonnal birtokba veheti az asztalt.
Amennyiben kérdése van kérje munkatársaink segítségét, akik készséggel állnak rendelkezésükre. Általános tájékoztató az asztalokon való árusításról megtalálható a házirend menüpontban.

A piacfelügyelet irodája a vásárcsarnok Regény utca felőli oldalán található.
Elérhetőségek: +361 297 5225 / 1-es mellék, illetve: +36 70 607 0052!

 

2. Hogyan bérelhetek üzletet?

Üzlethelyiség bérletével kapcsolatban az üzemeltetési irodában kaphat tájékoztatást. Az üzemeltetési iroda a vásárcsarnok épületében található, az első emeleten.

Munkatársaink 8.00 -16.00 óráig fogadják az érdeklődőket.
Elérhetőség +36 1 297- 5225

 

3. Rosszul adtak vissza! Nem azt kaptam, amit kértem!

Vásárlói panasz esetén, amennyiben nem azt az árut, nem annyit vagy nem olyan minőségben adtak, a következő szervekhez fordulhat.

Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, elérhetőség: 1052 Bp., Városház u. 7.

Ügyfélfogadási idő:

  • Hétfő: 9.00 – 13.00 óra között illetve 14.00-16.00
  • Szerda: 9.00 – 13.00 óra között illetve 14.00-16.00

Telefonos ügyfélfogadás: +36-1/450-2592

  • Hétfőtől - Csütörtökig: 9.00 – 13.00 óra között illetve 14.00-16.00
  • Pénteken: 9.00 – 13.00 óra között

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy hétfőtől – csütörtökig 13.00 és 14.00 óra között technikai szünet miatt nincs ügyfélfogadás ! 

Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzata, Közigazgatási és Hatósági Iroda

Elérhetőség: 1181 Bp., Városház u. 16.
Tel: +06-1/296-1400 /2273 mellék, Fax: 06-1/296-1451.
E-mail: hatosag@18kh.bfkh.gov.hu

Ügyfélfogadási idő:

  • Hétfő: 13.30 – 18.00 óráig
  • Kedd: nincs
  • Szerda: 8.00 – 12.00 óráig
  • Csütörtök: nincs
  • Péntek: 8.00 – 12.00 óráig

Felhívjuk figyelmét, hogy minden esetben szükség van a vásárlást igazoló nyugtára/számlára! 

 

4. Elvesztettem! Kihez forduljak?

Elveszett, elhagyott tárgyak esetében a piacfelügyeleten vagy az őrszolgálatnál lehet érdeklődni,
elérhetősége: +36 1 297 5225 /17 mellék illetve az Őrszolgálat: +36 30 725 0167

Ritkább esetekben előfordul, hogy a megtaláló nem a piacon, hanem a rendőrségen adja le a talált tárgyat, elérhetőség: 18. ker BRFK központi ügyelet: +36 1 292 9210.

 

5. A gombavizsgálat rendjéről általában

A piac nyitva tartási idejében a törvényi előírásoknak megfelelően gomba-szakellenőr teljesít szolgálatot.

A vizsgálat menete:

  • a gomba-szakellenőr rögzíti az adatokat egy erre a célra rendszeresített füzetbe.
  • A fogyasztásra nem alkalmas gombát elkülöníti és klórmésszel kezelve, kifejezetten erre a célra szolgáló gyűjtőedénybe helyezi megsemmisítés céljából.
  • Az árusításra/fogyasztásra alkalmas gombát a piac területén az erre kijelölt helyen lehet árusítani abban az esetben, ha az adott mennyiség a szakellenőr által igazolt gombavizsgálati igazolólappal van ellátva.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a gombavizsgálat ingyenes!! 

 

6. A parkolásról

A parkolásra a piac területén csak az erre a célra kialakított parkolóban van lehetőség.

A parkoló egész területén a KRESZ szabályai érvényesek.

A Lőrinc Piac parkolóinak használata ingyenes!

 

7. Észrevételem van!

Észrevételeit, véleményét vagy kérdéseit az info@lorincpiac.hu e-mail címre várjuk.

Telefonon a +36 1 297 5225 telefonszámon érdeklődhet.